17 november 2014

Snor och kö

Jo då, vi är fortfarande sjuka. John hade ingen feber i morse. Yay! Men är fortfarande förkyld och utan aptit. Jag har en stor bomullstuss i skallen. Försökte ringa till vårdcentralen när telefontiden öppnade vi nio i morse. Det försökte jag fortfarande göra en timme senare. När jag väl kom fram till kön ballade min telefon ur. Bara helt svart. Går överhuvudtaget inte att sätta igång igen. Jag tror den blev överhettad av alla återuppringningsförsök! Som tur var kom jag in i kön igen via den vanliga telefonen. Nu har jag suttit i telefonkö i snart 25 min. 20 minuter kvar tills kötiden tar slut, jag har plats tio. Ska jag hinna fram eller ska jag vara tvungen att återupprepa detta vid ett igen. Dagens stora rysare!! I värsta Stephen King-anda ju!

Inga kommentarer: