6 september 2014

Brittsommar

Wow! Vilken dag! Det var shorts på igen och nästan så jag hade lust att hoppa i plurret en sista gång. Vi åt lunchen ute, åt vad jag tror kan vara årets sista mjukglass/kulglass och Jack och jag hade det mer än underbart under vår skogspromenad på kvällen. Hösten börjar synas överallt och det är inte så lite vackert. Jag har suttit och samlat alla kort från sommaren eftersom jag vill göra en fotobok över allt detta härliga. Å! Vad jag blev att längta tillbaka. Vad underbart vi hade det. Leksand, Sälen, massa bad och häng med vänner och familj! Å! Till det positiva hör att september och alla färgerna är min favoritmånad. Jag hoppas på en vinter med nog med snö att åka pulka och skidor. Det ser jag verkligen fram emot! Det finns massor att se fram emot så nu ska jag inte misströsta över att sommaren är slut, utan istället glädjas åt alla roliga lekar vi kommer ha i vinter! Så!

Inga kommentarer: