14 augusti 2014

Tennbröllop

Idag för exakt tio år sedan var det vår första bröllopsdag. Vi sa ja till att leva med och ära varandra. Levt har vi gjort. Inte alltid ärat varandra kanske. Men idag är vi ändå ten, tio, tenn tillsammans. Tennbröllop som ändå får räknas som något som ganska starkt binder oss samman.
Vi är inte sådana som firar varenda årsdag men en tia får man väl ändå lov och uppmärksamma. Så trots att John inte mådde riktigt bra idag så ansåg vi ändå att han var trygg nog med farmor så vi kunde åka till vårt bokade bord på Turkiska restaurangen Mezze inne i stan. Där åt vi just Mezze som är Turkiets svar på Tapas. Så gott och härligt att få en kväll tillsammans på tu man hand såhär. Ser ni det vackra halsbandet Calle hade köpt till mig? Jag är totalt överlycklig över det och vill bära det jämt!!!
Vet ni vad det bästa är? Jo, i oktober åker bara jag och Calle till Loka Brunn för att uppmärksamma denna dag ytterligare. Det ser jag fram emot så mycket! John hade haft det bra med farmor trots allt och vi fick en underbar kväll!

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Halsbandet ser superfint ut! Ännu mer avundsjuk är jag på loka! :) Grattis till er igen!

Emma sa...

Det är såååå fint! Jag älskar det!! Tack igen!! Ska lägga ut massor med bilder från Loka sen så kanske ni också vill åka dit?! Krams