22 augusti 2014

Fredagen är här igen!

Foto: Å så roligt att vara igång igen!!!!Fredagar alltså! När man jobbar är de fantastiska! För mig handlar det inte om att jag får en andningspaus från ett jobb som jag tvingas slita på under veckorna. Nej, jag älskar mitt jobb och tycker fredagar är speciellt sköna om man kan titta tillbaka på en fin vecka. Det blir mer som en välförtjänt återhämtningsperiod. Denna vecka hade visserligen sina tuffa stunder men sen eleverna anlände har det bara gått uppåt.

Den här terminen ska jag "back to my roots" skulle man kunna säga. Jag ska nämligen ha ansvaret för de absolut nyaste i landet. De som inte kan ett ord svenska. Detta är ett område som jag till största delen ägnat min karriär "so far" åt. Dessutom är det så himla roligt att se elevernas fantastiska utvecklingen och verkligen få vara med och bygga från grunden.



Inga kommentarer: