17 juli 2014

Varierad träning

Jag är ganska stolt över mig själv som lyckats hålla i mina 3 träningspass i veckan även under sommaren. Att jag sedan tog med mig springskorna på semestern och fick till 3 pass även på så vis är nästan historiskt för att vara mig! Men jag börjar verkligen uppskatta att jogga och jag gör det helst på morgonen. Då är jag som piggast och har sedan klarat av det för dagen. Hunden är dock inte lika nöjd med mig. Senaste passet vägrade han följa med och eftersom jag inte har lust att släpa runt på en motsträvig hund fick han väl gå tillbaka in till sängen igen.
Bild lånad från ordinarie zumbaledare-Linda Chebbi. 
I går skulle jag prova ett av KMTI:s gratis sommarzumba-pass tillsammans med Natasha. Dröm om vår förvåning och glädje när där fanns en överraskning i form av Paula Mendez som vi zumbade för en helg ett tag tillbaka. Mycket duktig och efterfrågad zumbainstruktör! Det var ett så himla roligt pass. Energiboozt!! Jag måste få till ett sådant pass på KMTI i veckan även i höst, förhoppningsvis på söndagar. Gick ju som i ett glädjerus hela resten av kvällen sedan. Känslor man verkligen kan behöva väcka mitt i terminen när det kanske är lite mörkt och grått.

Inga kommentarer: