4 juli 2014

Summerfeelings

Varmt! Så varmt idag och jag har bara längtat efter att få åka till stranden. När det inte gick gav vi oss åtminstone ut på en mycket solig och varm promenad. Passade på att leta pinnar till Friska Forshaga. Jag tog dem jag kunde nå med vagnen. De lättaste. Funderar på ännu en sväng under kvällen när det blivit lite svalare.
 John har klarat sig själv framför film på datorn så jag har hängt rätt mycket i hammocken. Det är sommar det!
I dag har Calle anslutit till semestergänget också. Äntligen.

4 kommentarer:

livet på myra sa...

Varför letar du på pinnar? Så skönt med hammock! Det skulle jag vilja ha och vi skulle faktiskt ha plats med en också på vår stora altan. Ut och leta på blocket!
Kram

Emma sa...

Har ni inte det i sunne? Man ger sig ut i skogen o letar pinnar med koder på. Utsatta av kommunen typ. Man får köpa kartorna för att veta var de är. Registrerar man pinnarnas koder kan man vinna saker. Startat för att folk ska komma ut o röra på sig o kanske uppleva nya platser i kommunen. Hammock är bäst! Och blocket med!!:) krams

livet på myra sa...

Aha! Nej inte nåt sånt men man får poäng om man utför olika aktiviteter o sen skickar man in för varje månad o kan vinna saker, oftast tråkiga saker som handduk men ibland kan det va stora vinster. Kollade blocket men hittade inge intressant. Däremot en fin i trä på sommarlagret, köpte inte ni eran där?! Hoppas på rea senare för den va dyyr!
Kram

Emma sa...

Aha, ja det lät ju också lite kul!:-)

Våran hammock är från Coop Bygg men de ser säkert ungefär lika ut.

Kramis