17 april 2014

Ur Vab - rätt in i påsken!I

I dag trodde jag faktiskt att jag skulle gå till jobbet. Både jag och John lär ju vara helt smittfria. Dock har John inte fått tillbaka alla krafter (eller aptiten) och är riktigt sliten under dagarna. Därför ansåg vi att det var lika bra att stanna hemma veckan ut. Vi ska dock bege oss mot farmor och farfar och Ludvika i kvällningen. Det är just nu cirka tre timmar kvar tills vi åker men John är eld och lågor och tycker vi ska åka på en gång. Tyvärr måste vi vänta till pappan i huset slutar arbeta!

I går tog John och jag oss en tur med bilen för att komma ut ur huset lite. John njöt i fulla drag och somnade strax. Så jag körde in till stan och så lunchade vi på Burger King. Mat som min mage inte var riktigt glad åt men John tyckte det var ett äventyr utan dess like! Resten av eftermiddagen var han dock så trött så det blev totalt soffläge och film.


A propå inget så hittade jag den här bilden på John! Kan knappt fatta att min unge varit så liten! Vad gjorde man med honom då liksom? Min sprudlande, kvittrande härmapa och sångfågel!  

Inga kommentarer: