16 mars 2014

Veckans träningsstatus

För lite mer än en vecka sedan satte jag upp några träningsmål för mig själv. Nu ska vi se hur det gick med dem under veckan som förflutit.

Mina tre träningspass blev av trots att jag verkligen inte trodde det då maken skulle vara bortrest större delen av veckan. Men jag fick till ett pass Indoor Walking i måndags, Cirkelstyrka i går, lördag och Soma moves (som är en snabbare variant av Yoga kan man säga) i dag. Jag gjorde mina 50 sit ups och 1 min plankan 3/7 dagar. Hundpromenaderna har det varit dåligt med eftersom hunden inte varit hemma men vi plockade fram cykeln i början av veckan och jag och John har varit ute och cyklat i alla fall 3 gånger under veckan (och jag en gång ensam). Det väger upp tycker jag.

Veckan som kommer då? Tjaa..det finns saker inplanerade nästan varje kväll som "förstör" min träning. Just nu har jag ett ynka pass inbokat på fredag och ska försöka få till ett till plus någon springtur. Hoppas.

Inga kommentarer: