7 mars 2014

Påsar under ögonen

Det känns som om jag har dragit runt med två stora påsar under ögonen i dag. Det är ju trots allt fredag och i natt hade jag en av dessa nätter då jag vaknade och sedan hade svårt att somna om. Tur då att det var fredag i dag. Jag hämtade en mycket trött lilleman på förskolan och sedan åkte vi direkt hem och slängde oss i soffan.
Vi kollar på spöket Laban. Roligast för mig är att se Johns kommentarer till programmen. Vi har lite allmänna men ganska mysiga planer för den här helgen. Först och främst hoppas jag på SOL!

* I morgon ska jag börja dagen med ett träningspass
* Därefter ska vi åka in till stan och luncha med min mamma och kolla vad som händer på kvinnodagen, Calle ska göra upp planer med kökskillen under tiden.
* På kvällen kommer Johns farmor och vi ska äta pizza och titta på Mellofinalen
* Söndag börjar med funkykidz för John och mig
* Eventuellt åker jag in till stan och träffar en ny föräldragrupp med fokus på feminism och genus

Lagom planerad helg. Vad gör ni?

4 kommentarer:

livet på myra sa...

Oj,det va en del planerat! :-) vi ska på 2-års kalas på sön! Imorgon hoppas jag att vi kan ta en långpromenad i solen och sen vara ute och njuta! Kanske en fika i solväggen!
Ha en bra helg!!

Emma sa...

Tycker det är lagom mycket, lagom ansträngande saker. Det är inte riktigt min grej att bara hänga runt en hel helg. Då blir jag rastlös! Det där med solväggen låter dock inte alls fel. :-) Tror det först när jag ser det så jag inte blir besviken!

Maria Norlin sa...

Låter som en trevlig helg! Jag hoppas på friska magar så att vi törs göra något alls... :/

Emma sa...

Det hoppas jag ni får era stackare! :(