30 mars 2014

Med laddade batterier

Å! Vilken härlig helg jag har haft! Fatta detta härliga väder, Och att sedan få en sådan lyxhelg där jag bara strosat runt i morgonrock och legat och dåsat i olika varma källor/bubbelpooler. Sovit ensam i ett superfint hotellrum, ätit världens godaste trerätters där vi fick både pilgrimsmussla och älg. Fikabuffé och frukostbuffé. Hann även med ett pass vattengympa och många många glada skratt. Fina naturnära vandringsleder finns också på Loka. Jag är bara helt harmoniks just nu och rekommendera verkligen Loka Brunn till alla!

Sedan kom jag dessutom hem till våren, massor av blommor och utefika.
Lite negativ till tidsomställningen som vanligt men John verkar inte påverkat av den och inte jag heller för den delen. Klockan är inte ens nio (åtta) och jag tänker krypa i säng.

Inga kommentarer: