15 mars 2014

Det knoppas

Så var familjen återförenade. Den förste att komma hem till mig och John var pappa Calle. Jag vet inte vem som var gladast åt det egentligen! Den här dagen har sedan varit härligt oplanerad. Inte ett krav så långt ögat kunde nå. Så jag började dagen med ett Cirkelstyrka-pass. Jag trodde ärligt talat att jag skulle dö efter det och då tog jag och cyklade hem i motvind! Hemma fick jag lägga mig i soffan en halvtimme och trodde flera gånger att frukosten skulle komma upp! Vet inte om det är jag men Cirkelstyrka är något av det hårdaste pass jag deltagit på förutom riktig Combat. Gött betyg till mig eftersom jag inte håller tillbaka och maskar i alla fall!


När jag återhämtat mig tillbringade hela familjen tre fina timmar utomhus. Vi har ju bara bott i vårt hus sedan i november så nu börjar det bli intressant att se vad som kommer upp. Än så länge har både snödroppar och blåsippor visat sig. Vi åt i lunch ute i det fria, grejade lite i trädgården, körde jord med Johns traktor och njöt i solen. Så härlig dag!


Inne igen somnade både Calle och John i soffan medan jag la mig och läste. Nu på kvällskvisten är familjen äntligen fulltalig igen då Jack kom hem. Att man kan sakna en liten vovve så!

Inga kommentarer: