25 januari 2014

Vill inte mer!

Jag vill vara pigg och stark! Jag har varit klistrad i soffan i två dagar och känner fortfarande av hjärtklappningar och tungandningen. Det är mycket bättre men ändå. Jag vill ut! Ut och gå! Träna! Åka pulka! Jag orkar sitta upprätt en längre stund utan stöd (=halvliggandes mot kuddar). Känner mig som hundratvå år! Det är så frustrerande och jag börjar oroa mig för fler att fler sjukdagar blir ett måste. Samtidigt är jag verkligen glad över maken och mamman som skött all markservice de här två dagarna och gett John 100% så jag verkligen kunnat vara i total vila!

I morgon hoppas jag orka med en kortare promenad! Det är målet!! Positivt tänkande! Annan positiv sak i dag är att vi äntligen hittat ett soffbord. 300 spänn på Blocket. Älskar Blocket. Älskar återvinningstänket. Älskar pengasparandet. Visar kanske en bild i morgon!

Inga kommentarer: