2 januari 2014

Värt att minnas?

Jo då. 2013 flög verkligen förbi! Om jag rannsakar mitt minne finns det några saker som står ut och som jag minns extra mycket från året.

* I januari fick jag mitt första tillsvidarejobb någonsin
* Vi hade världens varmaste sommar som började i maj och slutade i oktober. Hela sommaren var sol, bad, utflykter och grillningar. Det var alldeles underbart!
* Stressen tog över Kenneths liv och vi bestämde oss för att det fick vara nog nu. Vi tog det svåra beslutet att låta en älskad hund få somna in.
* Vi sålde vårt radhus och flyttade till ett hus som är dubbelt så stort. Bästa beslutet detta år!
* Under hösten hade jag och Jack vår tävlingssäsong i rallylydnad. Det gick inte så bra men vi hade roligt! Om vi fortsätter tävla vet jag inte ännu men vi kommer definitivt fortsätta träna rallylydnad.
* Johns språkutveckling!

Inga kommentarer: