30 december 2013

Nyårslöfte??

Anledningen till att den här bloggen inte blivit uppdaterad sedan semestern är att jag inte har orkat! Två-åring, husköp, jobb, hund, man, träning etc. Ja, det slet tydligen ut mig. Det tog mig halva jullovet och en saftig förkylning för att hitta tillbaka till min energi igen! Och jag vill väldigt gärna börja blogga om mitt vardagsliv nu. Inte minst för min egen skull eftersom det är ett sätt att minnas, min lilla dagbok kan man säga.

Så nu försöker jag mig på mitt enda nyårslöfte inför 2014. Nämligen att börja blogga här igen. Minst två inlägg i veckan ska jag klara av! Heja mig!

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Men herregud!! Jag har ju missat detta! Har varit inne varje dag sen i somras och inget nytt inlägg och nu,poff,flera stycken! Nu måste jag läsa! Välkommen tillbaka! Hoppas du inte tappar energin igen för det är kul att läsa din blogg!!
Kramar Jessica

Emma sa...

Vad gullig du är! :) Hoppas jag inte heller att jag gör för det är trist att vara så energilös som jag varit de sista månaderna. Men nu går vi mot ljuset åtminstone. :-) Du är väl min läsare då! Jag skriver för dig...och mig då! :) Kramar