6 augusti 2013

Sen senast ...

....har jag ju bloggat på wordpress (emmasnotskal.blogspot.com) men jag tappade totalt blogglusten eftersom wordpress var så krångligt. Så nu byter jag tillbaka helt enkelt. Och ska försöka börja blogga mer/igen. Jag vet inte hur man överför inlägg så vill man veta vad som hänt 2011-2013 så får man helt enkelt besöka wordpress-bloggen. Eller kolla in mitt boknörderi på detmorkatornet.blogspot.com.

Jag tror verkligen på att jag ska kunna blogga mångsidigt nu! Gissar på att stora ämnen kommer att bli:

*Tvååringen som det händer så oerhört mycket runtom
*Vårt nyköpta, dubbelt så stora hus!!
*Mitt jobb (tillsvidareanställd HURRA)
*Hundarna varav en ska ut i tävling
*Böcker kanske
*En och annan politisk åsikt
*En och annan åsikt om miljö och ekologiskt
*Feminism
*Babbel
*Familj och vänner

Vet du några bra bloggar om detta? Tipsa gärna!!

Inga kommentarer: