26 september 2010

Att vara eller inte vara

Har länge funderat på om jag ska lägga ner bloggen ett tag, ta en paus från den helt enkelt. Har varken inspiration, ork eller tid att lägga ner på den! Kanske återkommer jag om några månader när jag känner att skrivlusten kommit tillbaka. Har även en tendens att hetsa upp mig lite för mycket för sådan som folk skriver i sina egna bloggar. Inte särskilt sunt för själen. Så ja, en paus är nog det bästa för mig. Jag håller mig till bokvärlden enbart från och med nu. Så om ni vill kan ni hänga med till min andra blogg: detmorkatornet.blogspot.com.

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, vad tråkigt!! Din blogg kollar jag ju varje dag! Men finns det ingen inspiration så är det inge kul att fortsätta heller! Hoppas du finner tillbaka den!!

Kram kram Jessica

Emma sa...

Vad söt du är!! :-) Har haft dippar i bloggandet förut så jag kommer säkert tillbaka! Handlar faktiskt mest om tidsbrist just nu!

Massa kramar

Jenny sa...

Hej vännen!
I bland är det nyttigt med paus... men hoppas att du börjar blogga snart igen. Puss