30 augusti 2010

Pepp på höst!

I morse drog jag fram de stickade tröjorna ur garderobens vinterförvaring. Med en jacka ovanpå det kände jag även att om en vecka eller två kräver bussväntningen helt klart fingervantar. På kvällspromenaden var det kallt men friskt! Jag behöver uppdatera höstgarderoben och klippa mig men har inte det minsta lust med något av det. När mörkret sveper över en behöver man saker att se fram emot. Som:

*Kräftskiva till helgen (lite sent tycker kanske de flesta men vad gör väl det?) och förhoppningsvis en gammal hederlig mãrten innan det.
*Tjejkvällar med te och levande ljus.
*Bokmässa
*Fylla 30 (om man nu ska se det som något positivt men det blir i alla fall rolig att få anledning att dra ihop kalas för släkt och vänner)

Om jag kommer vara pepp på det här beror på om klaffarna fogar i varandra.

Inga kommentarer: