6 juli 2010

Böcker och jordgubbstårta

Yeah!! Ännu ett bokpaket från adlibris! Den här sommaren har jag reda hunnit så mycket. Och dessutom har jag hunnit läsa en hel del. Gillart!! Läser "En mörkrädd pojke" just nu och min åka-bil-cd-bok blir "UR" av Kingen. "UR" som jag inte ens hört talas om förrän jag såg den på nätet. Spännande med oläst King-bok! Jag har sovit dåligt hela helgen så kvällen tillbringas läsandes i soffan tillsammans med lösgodiset som ni kan se på bilden!!
I dag körde jag mormor till bussen då det var dags för henne att åka hem efter några dagar här i Värmland. Sista dagen hade vi riktigt mysigt då vi firade att mormor uppnått den aktningsvärda åldern 85 år! Hoppas jag blir lika pigg som henne när jag kommer dit! Jordgubbstårta måste man ha om man är sommarbarn!!
Hann även med en fika hemma hos min fina vän Helena i dag! Är så glad över att vi hunnit ses lite i sommar då vi båda brukar ha fullt upp när terminerna dra igång. I morgon åker jag till Sunne för att umgås med bror, brorsbarn, pappa och bonusmamma. Hoppas på sol och bad hela långa dagen!! Puss på er

Inga kommentarer: