9 juli 2010

Det blev så ja!!

Jag kunde inte motstå! Jag fick lov att börja bokblogga också! Här kan ni läsa barnet till den här bloggen. Det mörka tornet tyckte jag var rätt passande att kalla den. För er som icke är King-tokar så hänvisar det till ett speciellt svart torn som nämns i många av Kingens böcker. Detta torn är så speciellt för det är navet i alla världar. Vår värld och alla de många andra världarna som existerar parellellt med vår. Utan tornet skulle allt rasa samman över oss. Det finns även en väldigt speciell ros som är en annan del av navet. Och otäcka, låga män som håller ordning på alltsammans. Nej, nu får ni läsa "Revolvermannen" och de andra böckerna i samma serie om ni vill veta mer!

I morgon läser jag nog inte så mycket utan åker till Sunne för att umgås med mina fina vänner, Anna och Jessica. Sedan är det hem och packa för på söndag åker vår lilla familj till Sälen i några dagar. Skönt att åka iväg lite ska det bli!!! Jag var både på Akademibokhandeln och bibblan i dag för att hitta lämplig semesterlitteratur till resan! Om jag lyckades? O ja!!!
Puss på er

Inga kommentarer: