12 juni 2010

Tiden har stannat

Ja, jag vet! Jag har ändrat bloggens layout IGEN!! Till mitt försvar måste jag säga att det kommit in så många fina mallar på blogger och de gamla var inget direkt utbud så jag var mer eller mindre tvungen. Tycker min blogg är finare än någonsin nu! Så det så!!

I dag har jag haft en mycket fin dag trots regn och rusk! Jag började med att käka lunch med två fina tjejer för att sedan möta upp mamma på stan. Vid fyra-tiden insåg jag....1. Att jag inte visste vad klockan var...ALLS...2. Att jag inte stressat på hela dagen....ALLS. Så olikt mig och SÅ skönt! Jag har nog gott in i semesterlunken! Me like!

Och titta vilken fin make jag har som köpt så fina examensblommor till mig. Jag gillar inte rosor något vidare men alla andra buketter är en vinnare. Kudden, skålen och de virkade dukarna är mina senaste secondhand-fynd! Vad jag ska göra av dukarna får ni antagligen se en annan dag!

Förövrigt har jag ätit sommarens första jordgubbar och funderat på att boka en resa till ett något varmare land. Turkiet, Spanien? Why not?? Lapa sol på stranden och dricka paraplydrinkar på kvällarna lockar något alldeles förfärligt just nu!
Puss

Inga kommentarer: