16 juni 2010

Sommarlov!!!

Från och med IDAG har jag officiellt sommarlov!! Sommarkänslan har nästan infunnit sig då jag har fikat ute 2 gånger denna vecka! En gång på stan och en gång i stadsträdgården. Mys! Och igår köpte jag 2 nya par sommarskor. Älskar båda!! Så var jag bara tvungen att ha somrigt nagellack i pastellrosa och lila plus matchande ögonskuggor. I dag köpte jag en super somrig och fin tunika samt nya solglasögon. Shoppingjävulen har tagit över mig! Annars är jag sugen på att blanda en mojito och sätt mig i solen och läsa en bok!
Resten av veckan går också i härlighetens tecken:

Torsdag: Fika hela dagen hemma hos Helena. Förhoppningsvis i hennes trädgård då jag RÄKNAR med att solen skiner. På kvällen: en minigolfrunda.
Fredag: måste städa, måste på möte. Inte så härligt men ibland måste man också!
Lördag: Möhippedag för Christine HELA dan! Fan! Vad kul det ska bli!
Söndag: Ska försöka hinna med en tur till skutberget för att titta på agility-sm. Så kommer syskonbarnen och hälsar på i några dagar.

Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

En härlig fikastund blev det!
kramar