3 juni 2010

Halleluja moments

I dag kunde jag åka hem riktigt tidigt från jobbet. Fick med mig en vattenmelon på vägen hem och hoppade snabbt i bikinin därhemma för att min bleka hy skulle få några värmande strålar. Sedan myste jag med världens härligaste tidning och årets första, saftiga melonbitar! Får väl ärligt erkänna att jag sov en stund där ute på altanen också!
Därefter hämtade jag maken på jobbet och sedan myste vi med lite vardagslyx. Räkor i massor för mig, aioli och mycket bröd! Tur att min gubbe är vegetarian så jag får ha alla skaldjur för mig själv. Tyckte jag var värd ett glas vin såhär på torsdagen å!

Vi satt länge och åt och pratade. Vardagslyx och guldstunder när det är som bäst.
Våra vackra jyckar var såklart med på ett hörn också!
Veckans sista dag väntar i morgon och sedan bara 10 ynka arbetsdagar kvar!
Jag menar att jag satt ribban för hur semestern ska komma att se ut!!
Puss

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är ju perfekt... ingen som äter upp räkorna... ja, jag är allt lite avundsjuk. Puss

Emma sa...

Visst är det!! Me like it alot!!

Kram