8 juni 2010

Ge mig MIG!

Huugaa! Vilken dag! Huvudvärk, värk i kroppen och så trött så trött. Jag är sällan sjuk så jag försöker lyssna på kroppen när den säger att den inte mår bra. Så idag åkte jag hem tidigt. Var hemma redan halv 4 där jag damp i djup soffsömn med hundgos. Vaknade med ett ryck till dunkadunka-musik från bil utanför min balkong. Surnade till och tänkte gå ut och tant-gnälla. När jag kom ut såg jag några killar i fina kostymer. Antagligen skulle de på bal eller någon annanskolavslutningsgrej. Då bestämde jag mig för att jag inte är riktigt så gammal..än!

I stället ska jag ta och laga till några hamburgare, spela lite "Silent Hill 2" (tack sis) och bara ta kvällen som den kommer. Jo just det ja...det var ju synd om mig i dag så jag beställde: "Lilla stjärna", "Horns" och "Svenska kulter" från adlibris. Var allmänt less på långa biblioteksköer eller att överhuvudtaget vänta på att bibblan köper in böckerna (som Horns). Jobbigt dock för nu vill jag ju ha de där böckerna....helst igår!

Puss

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Usch, låter inge vidare! Jag har också nåt i kroppen, är dödstrött, och ont i halsen och tätt i näsan på morgonen. Vi behöver nog ledigt! Snart så!!

Vad jag hajjade till när jag såg din "nya" blogg. Snyggt!

Kram Jessica

Emma sa...

Jajamän! Ledighet är det kroppen längtar efter! Nedräkningen har börjat! Hur har du semester? Vi får ta och ses något då!!

Tyckte bloggen behövde en sommar-uppfräschning!!

Kram på dig