18 juni 2010

Fredagfredagfredag

Jag vet. Jag skulle städa i dag. Men jag intalade mig att det nog inte var så farligt stökigt här hemma. Dag två på semestern och trötthetens trötthet intog mig. Hade en riktigt lång morgon där jag sedan försökte gå ut på promenad inte mindre än 2 gånger men det började regna varje gång. Till slut lyckades jag ändå fast regnet var hotande nära hela tiden! Det är riktigt kyligt idag vilket inte bådar gott för morgondagens möhippa som är planerad till att vara utomhus! Resten av dagen har jag spenderat med att spela färdigt ett spel på x-boxen och glädjas över adlibrispaket i brevlådan. Det finns inget bättre än att få ett bokpaket i brevlådan! På grund av det sista ska jag nu slänga boken jag för tillfället läser åt sidan (American psycho av Bret Easton Ellis - många är det som lagt den åt sidan för att den skulle vara för rå, jag gör detsamma av ren tristess) och istället hoppar jag på John Ajvides senaste. Lite melon, lite kiwi, lite varma hundar och soffan! Myyyys!!
Puss

Inga kommentarer: