13 juni 2010

Det allra sista

Med bara 3 dagar kvar att jobba innan semestern kickar in känns det härligt att snart vara där. Samtidigt känns det lite tungt att komma förbi de där sista dagarna innan vilan verkligen infinner sig. Den här sommaren har jag massor av saker att se fram emot:

  • Det hela börjar med att två av tre syskonbarn kommer på besök i 4-5 dagar
  • I mitten ungefär drar jag, make och hundar till Sälen för att bo i stuga, vandra och mysa
  • Lite senare åker mamma och jag till Turkiet i EN HEL vecka (bokade idag!!!)
  • Så ska jag se preimären av Twilight-film ner 3: "Eclipse"
  • Jag ska ligga i hammocken eller på stranden och läsa böcker
  • Fika och umgänge med vänner och familj i massor
  • Loppis och loppispyssel
  • Hundträning
  • Äta massor av skaldjur, jordgubbar, sill och annat gott. Glöm inte alla gånger jag ska grilla!
  • Ska försöka hinna med en tur till Stockholm. Annars får jag lägga det i höst istället.

Inte konstigt att jag knappt orkar hålla ut tre dagar till innan jag får dra igång SEMESTERLIVET!!

1 kommentar:

Anna Larsson sa...

Låter helt underbart! =)