1 maj 2010

Sommarläsningslista påbörjad


Sommar brukar innebära en hel del läsning för mig (ja, lite mer än vanligt faktiskt). Det här året har jag både lååång och betald semester (för er som undrar så arbetar vi lärare faktiskt in vår semester genom att göra 45-timmarsveckor resten av året. SÅ nu är det avklarat). Jag har redan en hög som jag tänkte hinna läsa innan semestern men det hindrar mig inte för att PLANERA min kommande läsning. Påbörjar sommarenslista med de här tre böckerna som jag väääldigt gääärna vill läsa:

Kingens son: Joe Hill. Hans andra böcker har inte gjort någon besviken.

John Ajvide Linqvist senaste.
Även om jag tyckte "Människohamn" var en besvikelse mot de tidigare måste jag ge honom ännu en chans!

En ny författare som har börjat sin karriär med en novellsamling som jag tycker verkar spännande!

Inga kommentarer: