9 maj 2010

Nyheten i köket

Jag har ju ännu inte visat presenten jag fick av maken här i veckan. Det var nämligen nya, fina knoppar till köket. Sådana här hade vi förut. Standard från Ikea:
Tills Indiska kom med de här knopparna med FJÄRILAR på.
Fjärilsgalningen went nuts! Och det visste Calle så någon bättre present kunde han inte ha kommit på!

Om ni tycker de är fina så försök inte köpa dem på Indiska i Karlstad. De hade 23 st och vi köpte 19 eller 20 och de skulle inte få in fler. Sorry folks!! Not! Det är så himla fint i alla fall!! Som ett nytt kök! Med min tio-kronors-gungstol blev det perfekt!

I dag har jag hittills njutit av en underbar söndagsfrukost. Just nu funderar jag på vilka bröd jag ska baka under dagen samtidigt som jag väntar på en intervju med John Ajvide Lindqvist. Han skulle visst vara med på Nyhetsmorgon. Måste höra om hans nya bok.
Puss på er

Inga kommentarer: