7 maj 2010

Nu blommar det hos The Bomans!

Rusta har börjat med blommiga textilier. Billigt är det också så jag gillar! Häromdagen skulle vi "bara" kika in på Rusta och kom hem med lite mer än förväntat.

Inte blommiga i och för sig men somriga var dessa gardiner med jordgubbar som numera hänger i köksfönstret.

Blommig kuddar till köksstolarna samt en matchande kudde till soffan i vardagsrummet åkte med hem.

Blommiga trädgårdsskor.

I detta nu håller maken dessutom på att jobba för fullt i köket.
Jag har fått en FÖRSTA present (han har lovat mig fler presenter vid speciella tillfällen. Nästa kommer antagligen någon gång i höst) och det krävs både borr och skruvmejsel för att få jobbet färdigt. Det handlar om fjärilar, men mer säger jag inte just nu. Bilder kommer när alla delar är uppe.


Men nu är det natta för mig.
Godnatt

Inga kommentarer: