5 maj 2010

Läsa eller inte läsa?

Alla som känner mig vet att jag är en STOR sucker för vampyrer och att min favorit-vampyr-serie just nu är "True blood". Jag vet att Sookie och de andra finns i bokformat men vanligtvis gillar jag inte att läsa böcker som varken serier eller böcker är baserade på. MEEEN så läste jag på bokhora om just dessa Sookie-böcker...och blev lite sugen. Och med en sådan HÄR fin framsida locker det verkligen. Får se om jag lägger den till sommarläsningslistan eller inte.


Blir mycket böcker just nu. Det beror mest på att jag är inne i en sjukt stor bok-fas. Önskar jag kunde koppla in hjärnan på alla böcker jag vill läsa så det går fortare. Sen så orkar jag inte skriva om allt annat som jag drömmer om eller som håller mig vaken på nätterna. Senare kanske.

Pöss

1 kommentar:

Vita drömmar och choklad sa...

Hej Emma!
Längesedan jag själv läste något nu. Det är ju så avslappnande skönt.
(Om man nu klarar av att lägga ifrån sig boken i tid så man inte ligger vaken heela nätterna)

Lycka till på lördag. Hoppas du kommer hem med många läckra fynd :)
Kramen Milla