25 maj 2010

I want to be a Bokhora!

Å! Tänk att få vara med i bokhora-gänget!! Bara läsaläsaläsaläsa böcker och sedan skriva sina kommentarer och recensioner om dem på bokhora-bloggen! Kan jag inte bli författare vill jag bli bokhora-skribent när jag blir stor! Älskar mest Helena som är King-fan, Buffy-fan, Koontz-sval och har bra åsikter om mycket annat viktigt! Haaar jag kanske en nyyy idol??

Förövrigt har jag inga åsikter om något. Går igenom dagen med huvudet sänkt, ögonbrynen rynkade och surmulen min. Jag har tappat det! Stinget!! Jag är lesslessless och vill bara ha semester...eller att veckan ska ta slut åtminstone! För till helgen kommer lillasyster som bor i stora staden och livar upp min tillvaro!! Jag längtar!!

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ordination från en läsdoktor:
Ta en ordentlig omgång av "Pappan och havet" inför natten.
Då kommer livslust/läslust tillbaka!

Anonym sa...

Inte många som skulle svar bokhora på frågan: Vad vill du bli när du blir stor?
Du är skön Emma!
Kärlek
HH

Emma sa...

Helena: Tack sötis! :-) Puss

Anonym: Var har du fått ifrån att min läslust försvunnit? Och..vem är du?

Emma