18 maj 2010

En sån dag

Jag har väldigt svårt att stå i mitten, sitta på två stolar och vara tvungen att göra flera olika parter till lags. När olika människor lägger sig i fast det egentligen är jag som bestämmer. Dessutom klarar jag inte av när vuxna människor är otrevliga mot andra så att någon blir ledsen. Jag orkar inte med konflikträddda chefer som inte kan finnas till hands och slå näven i bordet. Allt det här kulimerade i en liten krass i eftermiddag. På jobbet. Jag var arg så jag nästan skakade och hade rätt (eller fel) person befunnit sig där hade jag kanske ångrat ett och annat ord just nu. Som det nu var åkte jag bara hem med huvudet fullt av tankar som resulterade i att jag somnade utmattad i soffan här hemma. Det var en dag som fick mig att titta efter nytt jobb och verkligen mena allvar i mitt letande. Men i morgon tar vi nya tag och hoppas att snällängeln har sovit med mig inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kärlek till dig!
HH