7 maj 2010

Avsvimmad

Fredag betyder oftast att jag känner mig suddig, dimmig och att jag däckar i soffan innan klockan slagit åtta. Den här fredagen är dock inte LIKA illa som förra då jag somnade så fort att jag knappt hann få i mig någon mat. Vaknade sedan på morgonen och kände mig exakt lika trött. Det är inte bra. Jag försöker dra ner på tempot, ta bort alla måsten och försöker ägna mer tid åt mig själv, maken och hundarna. Så den här helgen är det enda inplanerade en stooor loppis tillsammans med mor. Hela dagen. I morgon. Fynda! Jag hoppas på att hitta udda, blommiga kaffekoppar till den udda kaffeservis jag spar till. Utöver det har jag inga krav. Är det bara lite gammelblommigt åker det säkert med hem! Ska visa alla blommiga saker jag shoppat på senaste tiden, en annan dag.

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlek och energi till dig fina Emma!
Kram Helena

Emma sa...

Detsamma gumsan!
Kramar