15 april 2010

Lite sur och grinig

Ja, det är jag nog i dag! Eller är det bara slutet på veckan som spökar? Den jobbigaste dagen på hela veckan väntar dock i morgon. Och vi har plockat ner allt i våra fönster för att det kommer hantverkare i morgon. Och hundarna är SJUKT understimulerade IGEN. Och det är kallt hela tiden.

Och ja! Jag kommer aldrig sluta gå igång på korkskallar som menar att NEGERbollar är ett bra ord, inget skällsord, för så säger NEGRERNA själva. Inte heller slutar jag gå igång på folk som menar att homosexuella människor går att placera i ett bestämt fack, ALLIHOPA!

Men på lördag är det fest. Och jag blev överraskande glad när folk jag absolut inte trodde skulle komma tackade JA!!

Puss och Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att det blev lite positivt på slutet, ha en rolig fest.
Kram mams