31 mars 2010

PÅSKLOV

Jajajaaa!! Äntligen efterlängtat påsklov. Långt, härligt!! Planerna, förutom att äta påskmat, påskgodis och åka till Blåkulla är följande (Löööv my lists soooo...):

>Vi börjar med en tripp till Örebro
>Fortsätter resan till Ludvika för stor-släkt-kalas
>Avslutar det hela med lilla mams i Sunne

Förutom det ska jag:

>Träffa så många vänner jag bara hinner. Gamla goda med barn, nya härliga och före detta arbetskamrater som jag måste uppdatera med.
>Påbörja min uppsats i svenska som andraspråk, kurs B. Hataren av uppsatsskrivning ser faktiskt fram emot det!!
>Vila!!
>Träna hundar!!
>Läsa böcker!
>Nära en önskan om att få lapa lite sol!!'
>Fira födelsedagsbarn. Alla jag känner föddes i början av april eller?!

Jaja! Det ska bli göööör gött på ren värmländska! Ses efter helgen. Lite tjockare, lite gladare!
Puss

Inga kommentarer: