11 mars 2010

Loppislängtan!!

Loppis är lika med vår!! I dag gick jag runt, efter möten och jobb, i den finare delen av Filipstad (japp, det finns en sådan). Dröm om min förtjusning när jag såg en NYÖPPNAD secondhand-butik! Jag gick in, ja nästan sprang! Och jag fann...super fina trädgårdsstolar, 3 delar till en te-servis från Rörstrand och ett antal FINA kaffekoppar med blommor på! Jag hade varken pengar på mig eller ork nog att dra allt detta på bussen men i morgon hämtar maken mig på jobbet, I FILIPSTAD, för att styra kosan mot Ludvika. Gissa om vi ska ta en liten avstickare först?! Gud nåde den som köpt mina saker!!!

Loppisarna börjar smyga sig till Forshaga också! Det är officiellt vår nu!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ta gärna bilder på fynden. Är jättenyfiken.

Kram Hanna

Anonym sa...

jag har åxå loppislängtan. Mams