22 mars 2010

Ja! Det har börjat!

Jaa..inte loppisarna...inte riktigt än! Men jag har ändå börjat med second-hand-fynden igen! I Filipstad köpte jag ett super somrigt te-set i blommigt och grön och på Myrorna fyndar jag udda koppar och fina, somriga krukor. Spanar också på blommiga, somriga klänningar. Vem vet vad som följer med hem nästa gång? Foton kommer en annan dag då min kamera antingen lagt av eller så svimmade batteriet.

Det är mycket fest just nu! I helgen var vi på Henrik och Helenas inflyttningsfest. De har ett STORT, fint hus där vi nästan tappade bort varandra. Helgen som kommer ska vi fira Natasha 25 år! Hurra! Själva har vi bjudit hem nästan alla vi känner för att ha vårfest den 17:e april. Jag har bestämt mig för att spela gamla, nostalgiska danshits då och myser massor framför Spotify när jag ställer samman en låtlista med härligheter som: Dj Bobo, Da Buzz, Modern Talking, 2 Unlimited, Snap och massa massa annat ni trodde vi glömt!! Vi ska dansa på altanen!!

Puss på er

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hoppas du defintivt inte glömmer den stora favoriten "sex om the beach"... Hoppas allt är bra med dig, finfina bilder från Stockholm. Kram

Emma sa...

Skulle jag ALDRIG göra!! Kommer du på några andra Israellåtar? När får man ta Jennybilder med en aningens sentimentala låtar, djupdyk i gamla kort och eventuellt en vinflaska? Krams

Anonym sa...

Varså kul att ni var här och firade in vår nya lya med oss...nu är det Vårfesten hos er vi ser fram emot!
Kram

Emma sa...

Super skoj var det!! Ser också fram emot vårfesten! Sååå skoj att ni kan komma!! Kraaam