28 februari 2010

Sportlovsveckan ligger framför mig

Ännu en perfekt helg flyger förbi! Fredagen tillbringade jag som en riktigt husmor. Jag städade och bakade. Lördagen var så underbar då jag och mamma tittade på "Buddy Holly-the musical". ÅH! Vad bra den var! Musiken! Käderna! Skådisarna! Scenlösningarna! Allt allt allt var så bra bra bra! Efteråt åkte vi hem till mig. Vi tittade på melodifestivalen och åt kycklinggryta. Hoppas Anna vinner hela skiten!! Söndagen började så där lagom latigt med vila i soffan och Anne Brontës: "Främlingen på Wildfell Hall". Så mysig bok! När maken tagit sig upp ur sängen efter gårdagens spelning gav vi oss ut på en timslång promenad. Efter det försökte jag starta upp min Zumba-träning igen med ett 55 min lång pass. Dagen avslutades med en agilityträning där både jag och hund var i toppform! Jag mår verkligen riktigt bra just nu! I morgon startar min sportlovsvecka. Och titta vad bra jag ska ha det:

Måndag: Hälsa på Helena i hennes nya hus. På kvällen ska jag simma.
Tisdag: Träffa Jessica B för lunchdejt med simning (igen). Agilitymöte på kvällen.
Onsdag: Åker tidigt med bussen till Stockholm där jag ska tillbringa tid med syster, mormor och moster.
Torsdag: Stockholm
Fredag: Stockholm
Lördag: Stockholm
Söndag: Åker hem till Forshaga igen, Sportlov slut. :-(

Hoppas hoppas att jag hinner få mitt bokpaket innan onsdag. Så jag har massor av härlig bussläsning.

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt att du hälsade på hos mig/oss. Fina Emma!

Emma sa...

Ahaaa, du fixade att skriva något till slut? Roligt!! Det var jätte mysigt att hälsa på i ert fina hus! Puss