23 februari 2010

Sista veckan utan jobb

Somnade med huvudvärk i går, vaknade med huvudvärk i natt. En kombination av ryggvärk plus jobbig dag med möten, möten, möten skapade nog det banket. Den här veckan har jag bestämt mig för att tacka nej till allt jobb. Gårdagen var ju som sagt redan fullspäckad och i morgon har vi bokat in tid med en hundcoach som ska komma hit och hjälpa oss med diverse hundproblem som vi inte kan lösa själva. Men jag LOVAR att vi har försökt så det ska bli spännande att se om den personen har något nytt att komma med! I dag firar vi Calles födelsedag och sedan är veckan nästan slut.

Däremot finns en del att se fram emot:

* Lördag, då mor och jag ska gå och se Brolle i rollen som Buddy Holly!
* Nästa vecka då det är sportlov och jag kommer tillbringa onsdag till söndag med lillasyster i Stockholm.
* Helgen efter sportlovet då vi åker till svärföräldrarna i Ludvika.
* Festplaner
* Bokrea
* och annat smått och gott

Men just nu ska jag gå tillbaka till soffan och de sovgosiga hundarna som ligger där, hälla upp en stor kopp kaffe och läsa färdigt de återstående 74 sidorna i Kingens senaste!
Puss

4 kommentarer:

Anna sa...

Du får berätta allt om hur det går med coachen och se om du kan rekommendera den till mig och Hugo. :)

Emma sa...

Absolut! Tyvärr blev coacherna sjuka i dag så de får komma en annan dag! :-( Har du så stora problem med Huga att du behöver en coach föresten?

Anna sa...

Nja, problem och problem. Men jag tycker att det är jobbigt att han skäller på andra hundar och när folk går i trapphuset. Är ju sådär kul att han väcker en vid 4 på morgonen när tidningsbudet springer i trappen. :/

Emma sa...

Jaa, finns alltid något att träna på med dessa jyckar! :-)
Jag lovar att hålla dig uppdaterad!

Kram