5 februari 2010

Herregud vilken vecka!

Den började med ångest och nagelbitning för att en viss revisor inte skulle hinna klart med revisionen i tid. När sedan allt ordnade sig tömdes jag på alla energi. Men det var bara att kämpa på. Sedan var det möte om ett eventuellt förlängt/nytt jobb och jag velade länge med beslutet. Ta det eller inte? Dessutom började en ny kurs och eftersom jag fick antagningsbeskedet sent blev jag såklart superstressad sådär i mitten av veckan. "Smarta" svar från kursledare (som vanligt) gör inte heller saken bättre. Jag har även hunnit med att gå på bio med min kontaktperson och undervisa barn som ibland säger: "Jag vill inte. Det här är tråkigt. Jag tänker gå nu". En promenad på mina nerver men självklart smälter jag när de i nästa andetag vill kramas. Jag gjorde en djupdykning i Stephen Kings nyaste men fick surt masa mig ur den när verkligheten gjorde sig påmind. Veckan avslutas med besked som gör en både nedstämd och förbannad!

Tack gode gud att helgen är här. Nu ska jag ladda batterierna genom att:
*träffa "tösera från Sunne"
*kolla MELODIFESTIVALEN
*träna agility
*sova ut och
plus minus noll blir det väl när jag måste
*plugga och sitta i en Internetstudiegrupp i 3 timmar

Puss på er

1 kommentar:

Fia sa...

Men usch da! Det later inge vidare, hoppas att nasta vecka blir battre! Kraam