25 februari 2010

Äntligen bokrea!!

I dag är det jag som:

* Tar en sväng på bokrean - Yeah yeah yeaaah
* Gör några bankärenden som kommer avsluta mitt uppdrag som kassör - YEAH
* Går och simmar med min kontaktperson - behövligt!

Bokrean är alltid spännande. Förra året gjorde jag några ordentligt bra fynd. Kolla HÄR om ni inte minns. "Kafka på stranden" var en av årets bästa böcker för mig. Så vi får se. Bokrean innebär antingen riktigt bra fynd eller riktiga nerköp för man hittar billiga böcker som man tycker att man bör läsa men som inte är värda det! Jag har gjort några sådana genom åren också. Vad har du fyndat på bokrean i år?

Min rygg har varit emot mig ända sedan snöskottningen i lördags så jag ser verkligen fram emot att gå och simma i kväll. Har en känsla av att det är just vad lilla ryggen behöver!

Puss på er

Inga kommentarer: