31 januari 2010

Trött

Den här helgen har jag bara varit trött, tröttare, tröttast! Jag vet inte om det beror på att jag vikarierat på olika skolor med nya elever och kollegor. Eller om det beror på att kylan tagit omtag och att det bara är så mörkt så mörkt. Eller så beror det på all stress-nervös-ångest inför bokslut och årsmöte. Eller en kombination av alla tre kanske. I vilket fall är det jobbigt, påfrestande och dessutom är jag på ständigt dåligt humör. Vilket är irriterande för min omgivning. Vi hoppas att första dagen i februari bjuder på lite goda nyheter som piggar upp helt enkelt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör ett jättebra jobb som kassör. inte är det många som skulle ha gjort det bättre utav oss andra.
Att papperet skulle ha varit påskrivet 3 veckor innan årsmötet det är nytt för oss alla och det har aldrig blivit gjort så före. KRAM på dig vår duktiga kassör!
mvh/Gunnel

Emma sa...

Tack!! Känns suveränt med ert stöd!! Kramar

UppsalaHanna sa...

*kraaaaaaaaaaaaaaaamar i mängder*