26 januari 2010

Tar en dag i taget

Det är så man får leva när man timvikarierar. Varje dag får man kliva upp som att man skulle jobba. Runt åtta väntar man....ska telefonen ringa eller inte ringa? Jag pallar det inte. Är en allt för lättstressad person. Så det var tur att jag fick två dagar i rad i förtid. Torsdag och fredag. Hoppas jag får in en så stor fot på den skolan så att jag kanske får ett längre vik där sedan. Denna vecka har jag jobbat fyra av fem dagar trots att det är min "lediga" vecka! Inte illa! Bakandet och syandet får tydligen vänta ett tag till! Men det är ju roligt också! Ny skola, nya trevliga människor! Detta firades med tacos och ännu en dålig film. Börjar bli osäker på om det finns NÅGRA bra filmer i världen!! Egentligen...!! Nu är klockan nio och jag är helt utpumpad efter två dagars väntande och springande mellan olika skolor så jag säger helt enkelt godnatt!!

Inga kommentarer: