8 januari 2010

O I`M GOING TO ALASKA

Det lär ju vara varmare där än här i alla fall!! Jag fryser hemma, jag fryser på jobbet, jag fryser ute! Är det något jag verkligen hatar är det att frysa!!!! Just nu verkar den globala uppvärmningen jävligt spännande!!

Såg just på en amerikansk reality-serie om en familj som har åtta barn. Jag vill också ha åtta barn! Det ser så sjukt mysigt ut och barnen verkar så väluppfostrade. Alla tar hand om varandra och alla leker så snällt tillsammans. Har man tur så får man en unge i alla fall! Sen får man hoppas att syskonen får många ungar som man kan låna, använda, lämna tillbaka! Kom igen nu syrran! Bror kom knappt halvvägs ju!

Pöss

4 kommentarer:

Camilla sa...

Det blir bättre ska du se med väderleken och temperaturen sakta sänker sig:) mm what in my dreams maybe:)
Stor kram från Cam te Em :)

livet på myra sa...

Haha, fan va rolig du är!! Ja, vart är tempraturökningarna alla pratar om? Märker dem inte nu och inte i somras heller...o förmodligen inte imorgon heller :)

Emma sa...

Camilla: Just ni kan det kännas så. In my dreams. Men det är lagom kul med iskyla så man inte kan vara ute! Rastlösa hundar blir resultatet. Men du kanske har några bra tips på lekar man kan göra inne. Förutom gömma godis eller träna tricks??


Kram Cam!!

Livet på myra: Hehe, är jag inte! :-) Ja, det verkar mer som temperatursäkning nu för tiden!! Läste på någons blogg där de skrev att sommaren var så varm att de mest var ute hela tiden? What liksom? Var inte i våra trakter i alla fall!!

Kram Jess

Anonym sa...

hrrrm... ledsen men jag tror inte att jag pallar att klämma ur mig 8 ungar och känns som om jag borde ha börjat för flera år sen för att orka komma upp i den summan ;)
8 barn... jag som är skiträdd för att få framfall vid en graviditet, efter åtta känns det som en säkerhet..huga!!