9 december 2009

Ledig dag och riktigt stora beslut

I morgon är min näst sista lediga torsdag på det här jobbet! Än har ingen annan arbetsplats förstått att jag är den de söker!! Men..jag har tid att vänta lite till...

I morgon ska jag
-SOVA
-Rätta och betygsätta
-Gosa med hundarna
-Sjunga singstar
-Titta på Buffy vampyrdödaren

Dessutom ska jag fundera och fundera och fundera. Vi har riktigt stora beslut att ta. Större än att bestämma sig för att man är redo att skaffa barn. Större än att inse att adoption är den bästa vägen. Det största beslut jag någonsin gjort! Ett val ingen borde behöva göra.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Oj, det låter allvarligt. Kram!

Fia sa...

Vad hander svagerskan???

Emma sa...

Tar det helst i ett annat forum. Inte såhär öppet. Kram

Jenny sa...

Ja, vad händer?