27 december 2009

Jul slut

Det har varit en riktigt mysig jul även hos oss. När man väljer att ha jul hemma hos sig själv blir det dock en del stress. Helt oundvikligt! Det ska städas, handlas, lagas mat och så vidare! Så hur mysigt det än har varit så tycker jag faktiskt att det är rätt skönt att det hela är över för i år! Ser mer fram emot nyåret då vi får hem lillasyster några dagar !!
Vi har även hunnit med ett dop under juldagarna, mitt i snökaoset! Det är inte sådär jätte skoj att ge sig ut på vägarna när detta är vad man ser:

Svårt att se vägen!
Men det gick bra och vi hade en trevlig dag!

I dag har det dock varit skönt att bara vara hemma själva, skotta snö, baka polkagrisbiscotti från Söta saker och förbereda mig för arbetsintervjun i morgon! Håll tummarna för mig! Skulle vara skönt att slippa börja 2010 med arbetslöshet!

Puss

2 kommentarer:

Anna Larsson sa...

Jag håller alla tummarna som går! Lycka till!!! =)

Fia sa...

Lycka Till!!!!

Var dig sjalv sa kommer det att ga toppen!

Tack for att ni ar sa snalla & bjuder mammsen & pappsen hem till er over jul!

Kraaam