17 december 2009

Bakat

Den sista lediga torsdagen har jag tillbringat med att testa inte mindre än två recept från söta saker. Det blev saltlakritskola som inte var så lätt att få att stelna men god ändå. Jag gillar inte vanlig knäck speciellt mycket men ÄLSKAR lakrits så det här var ett riktigt bra alternativ för mig!!

Dessutom gjorde jag mandelmassebullarna. Godare bullar får man verkligen leta efter!

Jag gillar verkligen att baka när det finns tid och jag har hittat något roligt och inspirerande recept. Därför kommer jag antagligen konsultera söta saker några gånger till är jag rädd för. Där rök planerna på att försöka bli av med några kilon!
Pöss

3 kommentarer:

Natasha sa...

Du kanske ska bjuda på de där bullarna när vi ses... fast vi är hos mig :)

Anonym sa...

Spara till julafton please!
Mams

Emma sa...

Oops får nog göra fler tills dess då! Tog liksom med till jobbet idag...:-)