8 oktober 2009

Jag ligger efter

Förlåt alla som väntar på pengar från mig. Listor som jag skulle skickat in för veckor sedan. Svar på mail. Förlåt till mig själv för olästa läxor. Obesvarade gruppuppgifter. Förlåt alla som inte fått kort på sina fördelsedagar eller vaga svar på dateträffar. Förlåt alla som fått konstiga och disträa svar. Eller känna på den otrevligare sidan av mig. Förlåt till er som jag borde ha ringt eller som jag lovat att ringa. Förlåt för alla duktiga planer som gått i stöpet.

Men det blir bättre snart, det lovar jag! Mitt höstlov börjar om endast ett dygn och en helg. DÅ ska jag komma i kapp. Det gäller bara att inte ta sig vatten över huvudet och förska hinna FÖR mycket!

Det är väldigt roligt att blogga medan man tittar på halvbra nätföreläsningar!! Inte sant?!

Pöss

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej gumman! Har saknat dig och dina blogginlägg, ta hand om dig nu Fina Emma. Kramar

Emma sa...

Tack sötis! Vad gulligt! Skönt att höra att man varit saknad! Lovar att jag har läst din blogg men inte orkat kommentera. Nu får jag vila upp mig lite så då blir det bättre! Kramar