7 juli 2009

En gardin

Dagen har gått i både det destruktiva och det kreativa tecknet.
Mina klantiga, trötta händer har förstört inte mindre än två krukor.
Plupp bara så har de trillat ur mitt grepp och jag kan bara dumt titta på.
Sådana är de ibland..mina händer.
Som att de inte hänger ihop med resten av mig.
Jaja...
Tillsammans med Ben och Jerry - glass lyckades jag till sist få ihop en liten gardin.
Min första gardin och jag fick nog mersmak tror jag!!
Ikeatyg för en femtilapp. Billigt och egenskapat! Gillar!
Letade mig nästan galen efter hjärtan-på-tråd igår.
Till sist fann jag dem på Willys.
Jag ville ha dem i mina, nya fina krukor. Krukorna är så små så man måste ha en mycket liten blomma i dem. Vad kan då vara bättre än hjärtan? Nu står de och förgyller köket. Vill verkligen ha fler av de här krukorna. Det finns större också!!
Nu ska jag packa för i morgon drar vi iväg till Dalarna för vila, landet, loppis och inredning...hoppas jag! Tur att jag kan mobilblogga!
Puss

2 kommentarer:

Fia sa...

Vad fint du har gjort!
Duktiga svagerskan :)

Kraam

Emma sa...

Tack tack!! :-)

Kraaam