14 juni 2009

Söndag kväll

Sitter här på kvällskvisten och tittar tillbaka på en mycket trevlig helg. Fredagen inleddes med en trevlig fika med N och C (synd att du inte kunde vara med M). Regnrusk och fika hör verkligen ihop. Dessutom fick jag ett jobbtips och ett telefonnummer som jag ska ringa imorgon. *Håller tummarna*. Igår lördag hade jag och mamma en riktig mor och dotter - dag. Massor av shopping var vår aktivitet. Passar också bra till regn. Vi sprang in och ut ur secondhand-affärer, antikaffärer, inredningsaffärer, klädaffärer och så Ikea såklart. Jag hade många halleluja-moments framför saker min plånbok inte tillåter mig att köpa. Bland annat:
Snyggaste ljuskronan: 2200:-

Vackra kandelabrar:
12000:-
Snygg gungstol


Taklampa som skulle passa asbra i vårt sovrum:

Jag vet, bilderna är ruskigt suddiga men jag tycker det är lite skämmigt att fota i affärer så det måste gå fort. Då blir resultatet sådant!
Jaja, man kan inte få allt här i världen. En annan dag ska jag visa det jag faktiskt hade råd med.
I dag vaknade jag faktiskt till SOL. Lyckan var ofantlig när vi åkte till agilityträningen utan regnkläder. Dessutom har goa Anna och Hugo varit här och grillat med oss. Nu är man laddad för den sista veckan med eleverna. Jag kan inte fatta att det enbart är sju dagar kvar!
Puss



6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas på tur med tipset om arbetet.
Syns på lördag!
mvh/Gunnel

Anonym sa...

jag menar onsdag.....

Vita drömmar och choklad sa...

Låter som ni haft en helmysig dag tillsammans. Tänk att man kan bli på bästa humör bara man får shoppa =)
Här regnar det fortfarande dag som natt och jag undrar när det ska bli ett slut!
Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Emman! Fina saker, vecka 29 har vi inget inplanerat så du är så välkommen. Kramar

Anna sa...

Låter som en fin dag :) Håller tummarna för dig angående jobbet!!

Kramkram

Emma sa...

Tack Gunnel! Japp, i dag onsdag är det! ;-)

Vita drömmar o choklad: Javisst blir man! Speciellt om det är fina, billiga saker. ;-) Kram

Jenny: Toppen. Då får du nog se min nuna. Kanske kan du visa mig runt i Uppsala lite? Kram

Anna: Tack så mycket! Kram