29 juni 2009

Sommarläsning

Ingen sommar utan en massa bra böcker att läsa enligt mig. Det här är mina senaste inköp och det jag absolut tänkt läsa under sommaren. Tyvärr är jag inte så sugen på den översta boken i högen. Håller nämligen på att avsluta den första boken av Mons Kallentoft och mig ger den inte mersmak direkt. Overkliga monologer och en seg berättelse. Förövrigt finns många fler böcker jag är sugen på, både utanför min bokhylla och i den. Till exempel svarta tornet-serien av Stephen King. Dags att börja beta av alltså. Ska försöka avsluta den sega Mons Kallentoft i dag på stranden och fortsätta med Joe Hill. Tror jag....

Smält inte bort i värmen nu!
Puss

1 kommentar:

Jenny sa...

Gillade inte heller Mons Kallentofts första bok... så jag skippar den andra. själv satsar jag på deckarrspänning på Öland i sommar. Puss och Kram